Saturday 31 May 2008

J'habite chez mes parents maintenant

Nu när jag inte bor i Landet Långt Långt Borta har jag funderat på att strypa nyhetsflödet här, då jag misstänker att några av mina stående ämnen som Kändisspotting, äventyrliga cykelturer i Stora Stan, senaste Lidl-handlingen och vår senaste middag/vårt senaste bak inte kommer att få tillräckligt med näring för att resultera i några rapporter. Det kan dock hända att det dyker upp andra typer av nyhetskategorier istället, så jag låter det ännu vara osagt om det kommer fortsätta att produceras inlägg här.
Jag har fortfarande kvar att berätta hur min nattliga tågresa mot norr förlöpte. Den innehöll nämligen både en och flera saker på o; Okul, Onyktert, Ofriskt, Osömnigt, Obekvämt Och Olåst resväska.
Det till en annan gång. Nu ska jag ut i det soliga vädret. (Ja, till min förvåning kan det fakiskt vara varmt även i norra Sverige, eller förvånad är jag väl inte, jag kan meddela att samtliga långkalsonger har fått stanna kvar i söder. Usch, vad jag kommer att ångra mig...)

No comments: