Monday 16 March 2009

Huvudvärk, magont och Koskenkorva

Jag har nog feber. Förutom att jag just i denna stund lider av åkomman "hockeyfeber", men det är inte den sortens feber jag tror jag innehar såhär allmänt. Ett tydligt tecken på detta är att jag slocknade när jag lade mig för att läsa i eftermiddags. Snark, sade det och där låg jag i drygt en timma.
Sedan har jag varit lite elak mot min mage och givit den både blodpudding och en hel del socker, så magknip har även inträtt, förutom en helvetisk huvudvärk.
Mitt i detta elände så har vi just bevittnat hur Skellefteå AIK krigat sig till avancemang i elitserieslutspelet! Galet, galet, galet.
Fick precis ett SMS av min käre bror: "SÅ JÄ**A UNDERBART!!!!!!!!!!!!!" (min anm: jag har censurerat texten för känsliga ögon, men låt mig säga så att ** inte står för varianten med "KL"...)
Jag kan bara ana vad han syftar på...

No comments: