Thursday 20 March 2008

?%&!"#

MOOOORRR! Finns det något som gör mig frustrerad är det datatrubbel. Helt från ingenstans så bestämde sig det trådlösa nätverket på min dator för att packa ihop och dra på påsklovssemester någonstans och väntas inte tillbaka...ja, någonsin? Nej, det är nog inte routern det är fel på för här på Jonas dator är signalstyrkan på den trådlösa anslutningen "Utmärkt". Utmärkt. Grrr, jag ska allt ge den där jäkla anslutningen för "utmärkt"! Min anslutning har aldrig varit utmärkt, men den har åtmindstone hankat sig fram. Tills nu. Jag har stängt av, kopplat ifrån, kopplat i und so weiter men det biter inte. Jag förmodar att det har nåt med det här jäkla Windows Vista att göra som fick för sig att ladda hem uppdateringar tidigare ikväll. Men vad? Jag blir tokig, och jag har ingen att rådfråga. Jag som hade tänkt ladda upp lite bilder här på bloggen på den vackra påskbuketten vi har fått av Birgitta som lyser upp vårat köksbord, och på de smarrelimumsiga kakor jag har bakat idag (chocolate chip cookies och hasselnötschokladkakor), men icket.

No comments: