Wednesday 20 May 2009

Vinbrännboll!

Wow, jag överlevde uppstigning 07.00 (det var dock knappt, blodet ramlade ner i tåspetsarna och lämnade huvudet helt utan). Nu klarar jag allt! Typ. I övrigt har jag för andra dagen i rad gått ut på promenad och fått ett ösregn över mig efter cirka 15 minuter. Déjà vu från i sommar, minst sagt. Direkt jag började knata iväg mot Slut så traskade Herr och Fru Regnmoln efter.
Ska alldeles precis ge mig av till föreläsning där det vankas två spännande besked. Ett, hur det gick för "oss" i Vinbrännbollen (jag var endast åskådare) och två, förra tentan. Det senare beskedet känns dock lite tråkigare då det inte kändes som att jag gjorde något vidare. Nåja! Ikväll vankas iallafall kalas!
Jag har inhandlat räksallad och baguette så smarrig mat blir det hur som helst som tröst!

No comments: