Monday 18 May 2009

Berlinerpopplarnas återkomst!

Surfade just in på tv.nu för att kika om det går något värt att vila ögonen på, föga oväntat fann jag inget den här gången heller. Eller jo, till min glädje såg jag "20.00 Berlinerpopplarna" under ettans tablå, och mindes helt plötsligt sommaren och denna norska dramaserie. Visar dom den i repris redan? Tänkte jag och kollade upp saken närmre. Det visade sig att det var del ett av två av en fristående fortsättning på serien. Järnspikar att jag missade det, kan jag säga. Ska surfa in på svt's hemsida och se när man kan fånga reprisen, och om inte det om de inte visar den på svt play (jag ska banne mig ha valuta för mina slantar jag betalar till radiotjänst!). Carin, du har väl inte missat detta?

1 comment:

Anonymous said...

Tack Malin!! visst sjutton har jag missat detta. Tittar varken i TV-tablåer och nästan aldrig på TV. Går i repris i morgon och på söndag hojtar Ulf.
Ser fram emot att se dej live, visst är bloggen kul, men bäst och roligast är du i verkligheten.