Monday 25 May 2009

Dubbeltoppendag!

Det var inte utan att jag vaknade med en klump i magen imorse. Förutom att jag faktiskt hade ont i magen av någon anledning var jag lite nervös för vad dagen skulle komma att innebära; först skulle vi få tillbaka resultaten över vår senaste tenta, sedan få vår nya hemtenta och slutligen skulle jag ha muntlig tentamen i franska på eftermiddagen. Gulp. Allt förflöt dock mer än perfekt så klumpen hade jag kunnat kasta åt skogen direkt! Jag fick full pott på tentan, blev visserligen lite rädd inför allt jobb med den nya tentan men fick som avslutning på dagen högsta betyg på det muntliga provet. Dessutom fick jag äta blodpudding till lunch! Hallelujah!
En superoptimopsiskttoppipangfenomenalisk dag, för att citera Mary Poppins! (i orginalversionens översättning givetvis, den dåliga nya.)

1 comment:

Anonymous said...

GRATTIS!!
I Krångfors regnar det idag, gråregn, allt är annars skönt grönt, det surras och kvittras, göktoken gal så det hörs inne i huset.
Carin