Monday 27 April 2009

Inte vet jag...

...men jag hörde rykten om att det var fyra grader och regn i Piteå idag. Själv har vi en behaglig utetemperatur på cirka tolv grader så här vid halv tolv på kvällen och om ni tar er en titt nedan så ser de nästkommande dagarna ut att bli hyggliga vädermässigt med tanke på att man oftast får plussa på några grader för vad temperaturen blir i direkt solljus, på en filt ute på den gröna, blommande gräsmattan.

(Påstod jag tidigare att jag ska sitta inne med en hemtenta bör jag nu korrigera dessa uppgifter något och skruva ner mina egna förväntningar på såväl nedlagd tid på tentan samt resultatet jag kommer att uppnå...)



1 comment:

emi said...

Vad roligt att någon har bra väder iallafall.. Här har det småregnat och varit typ 6-7 grader. Mm, våren är härlig :P