Tuesday 21 April 2009

Blogga pa franska?

Blogg fran vandrarhem i Bryssel kommer har! Tangentbordet ar for flamlandare, har nyss lyckats finna fragetecknet vilket jag ar glad for.
Efter en minst sagt lang och jobbig natt pa Kopenhamns flygplats har jag nu hamnat har med mina vanner, och vilken bra stad Bryssel ar! Uppskattar att det finns choklad och vafflor i varje horn.
Den jobbiga flygplansnatten bestod i att en litauisk kille hangde efter mig hela natten, ville prata, skoja och var val mer eller mindre intresserad av mig sa att saga. Suck. Han var dessutom immun mot att forsta mina allt mer syrliga svar och forsok att ignorera honom. Naja, han har forhoppningsvis lamnat flygplatsen tills pa fredag da jag atervander dit for att spendera annu en natt pa flygplatsen. Funderar pa att vara vaken hela natten da. Laset till min resvaska ar trasigt, sa jag vill inte sova och ge nagon chansen att rota igenom min vaska (vilket vasklastarna hade gjort, nar min vaska kom ut pa rullbandet var den OPPEN! ingenting var stulet eller hade ramlat ut dock).
Naja, slutrabblat for inatt!

No comments: