Wednesday 23 April 2008

Rafflande, bafflande!

"Mieux être tard que jamais", eller något i din stilen (det jag försöker säga är ett av mina favorituttryck "bättre sent än aldrig" på franska). Ja, nedan är det bara att klicka igång om ni vill se den avgörande straffen i SM-finalen i innebandy som ägde rum förra helgen! Observera att Warbergs klack var enorm, observera även att medelåldern är ungefär 40 bast, vilket är ganska intressant. Intressant var även att AIK:s klack som var ungefär en tiondel av Warbergs ändå hade lika många vakter runtom sig. För att inte ha sagt något om det, så säger jag inget om det.

Ps. Jag har solat på taket idag också. (Med mitt ytterst begränsade vara-i-solen-tålamod innebar det ungefär 10 minuter, samma sak som att begreppet "bada" för mig innebär ett, högst två dopp i plurret numera. Varför blir man en större badkruka ju äldre man blir? Jag menar, det är ju inte så att man får mindre, ehm, "isolering" med åren direkt...äsch, nåja. Ett annat ämne för en annan dag! Jag har nämligen en tes.)

No comments: