Friday 6 November 2009

Snart smäller det

Antingen vill jag att tiden ska gå fortfort så att jag får lämna alla tjocka böcker om Svensk och jämförande politik (och börja med nya tjocka böcker om internationella relationer...), eller så vill jag att klockan ska snurra tillbaka och vara ett på dagen och att jag ännu har tid att i lugn och ro banka in det sista och få någon ordning på årtal, reformer och gubbar.
Efter tentan har jag superroliga saker att göra: rengöra och städa (speciellt toan), skriva verksamhetsplan, lämna tillbaka böcker på bibblan (och betala böter, fy på mig), räkna ut matkostnader och inte minst berätta på bloggen om varför det numera står 1-0 till mig versus Willys. Ha!

ps. jag tog digestivekex! men kupongerna är bara att printa ut från datorn så lita på att jag ska trycka ut ett par stycken och hämta ut både pasta och kakor...mouhihihihihi

No comments: