Thursday 5 November 2009

...men det är jag också!

Mouhahahaaaa. Nu ska jag lämna Svensk och jämförande politik åt sidan för en stund och ge mig ut i slasket (ja, när det "snöar" här blir det outhärdligt slask här, ni vet så att man blir blöt i skorna direkt, fast dom är jättetjocka. dags att dra på sig stövlarna med andra ord!). Närmare bestämt ska jag knalla till Willys med en stor kupong i handen (ett helt A4 täcker den! förstår inte varför, missuppfattade kanske någonting när jag skrev ut den på skolan) som berättigar mig till antingen a) lasagneplattor b) pasta c) ballerina/singoallakex d) mariekex eller e) digestivekex.
Kan ni gissa vad jag kommer att välja?

1 comment:

emi said...

Jag skulle gissa lasagneplattor, endast av den anledningen att du bakar så mycket själv att du inte behöver köpa fika :) (annars digestivekex som gissning nr 2)