Thursday 26 November 2009

Återupptäckt favorit

Ramlade in på mappen "Gamla skolarbeten" igår, när Jonas pratade om sin projektarbetsuppsats han gjorde på gymnasiet, vilken han var riktigt stolt över. I min mapp hittade jag en hel del jag inte är stolt över (min bokrecension av Anne Franks dagbok på tyska fick mig att förstå var lärarinnan fick sina hårda ord ifrån angående min skriftliga förmåga. Samtidigt blev det än mer oklart hur jag lyckades få ett VG. Då tyckte jag ju givetvis att jag förtjänade det på grund av min excellenta läs- och hörförståelseförmåga, som nog mest berodde på att jag är duktigt på att göra kvalificerade gissningar när det gäller flervalsfrågor).
Nå, tillbaka till vad jag egentligen upptäckte. Att jag gillar korvsoppa! Det framgick av en inlämningsuppgift i ämnet psykologi där man skulle skriva vem man var.
Malin = korvsoppa.

No comments: