Sunday 8 November 2009

När man är ledig städar man

Ja jädrar nu skiner det här på Stallvägens tredje våning. I alla fall på våra kvadratmetrar. Jag har dessutom påbörjat en ny bok (och lovat mig själv att inte sluta läsa den när kurslitteraturen börjar kräva uppmärksamhet igen, vilket är imorgon) och sått krasse. Tveksamt om det kommer att gro så bra, märkte att "parasta ennen" var september 09. Äsch, nåt litet frö är nog en överlevare.
Bästa fyndet idag: Kamerasladden!
Nu ska jag ta mig till vännen Jana och se söndagsfilm. Perfekt avslutning på en dag som får 7 av 10 duktighetspoäng. Det som drar ner betyget är att jag inte skrivit min ansökan till utbytesstudier än och att jag inte lyckades dra mig till bibblan för att återlämna en bok (inga böter än!) och skriva ut lite papper.

No comments: