Saturday 28 February 2009

Vår nakna kvinna

IKEA-besöket blev riktigt lyckat! Tyvärr är jag inte lika snabb som jag önskar när det gäller val och kval vid köp (jag är ju inte direkt van vid att måsta bestämma mig pronto) vilket gör att mina stackars (pojk)vänner får vänta lite längre än vad som är direkt jätteroligt.
Nå, det blev bland annat en slickepott, ett skoställ, en fönsterlampa, en hink, en pappersförvarare och påsklämmor. Framför allt blev det en naken kvinna som vi ska ha på väggen. Klicka gärna på länken!
Vi har det väldigt tomt på väggarna, mest för att betongen och bakomvarande reglar gör det minst sagt omstädigt att borra hål där man vill ha dem, men nu ska de livas upp med lite blommor och kvinnohud!
Vi köpte även en ram, men de hade inte motiven vi ville ha, så den står ännu tom och väntar på att konst i någon form ska flytta in. Jag har ju oljefärg men tyvärr ingen inspiration. Men det kanske kommer med våren?

1 comment:

Anonymous said...

Jag blev faktiskt lite besviken att det stod "Pjätteryd" och inte "Jättepryd" som jag först trodde. Passar bra till en naken kvinna menar jag.