Tuesday 16 September 2008

"Du har vunnit musik från CDON.com"

Okej, okej, okej. Efter mitt braskande inlägg om att jag för ovanlighetens skull inte vann någonting under söndagens alla utlottningar måste Världsordningen ha insett vilken rubbning som skett i turbalansen här i världen, och beslutade därmed idag att jag istället för en cykel/presentkort/tygpåse skulle vinna en CD-skiva från CDON. Trevligt.
Det känns mycket betryggande att jag har lyckats knyta till mig en så inflytelserik läsare (läs: Världsordningen, som jag kallar den. Definition av vad denna världsordning är kommer någon annan gång) till min blogg. Vad jag skriver här (läs: det jag klagar på) kan alltså få effekt.

Ehrm, okej. Jag vill härmed klaga på vädret här i Växjö, varför är det inte 25 grader varmt jämt? (Okej, jag begär kanske för mycket nu. Men försöka kan man väl.)

No comments: