Wednesday 21 January 2009

Weekend i Göteborg?

Det ser med all sannolikhet ut som att jag kommer att sätta mig på ett (tyvärr SJ-ägt) tåg på fredag och tuffa upp mot västkusten till min kära vän Stina för ett litet helgbesök. Äntligen! Jag har nämligen funnit en fin lucka i mitt schema (jag får offra introduktionsmötet till min franskakurs dock, men jag planerar ändå inte att faktiskt genomföra kursen så det är ingen viktig uppoffring).
Nu återstår bara att haffa en billig biljett. Då gäller det att ha nerver och vänta till sista minuten. Det har jag.

3 comments:

Anonymous said...

Ååååh! Så himlahimla kuuul! Jag vill också! Hoppas ni får värsta bästa helgen!

Anonymous said...

gud vad kul!!! hoppas det blir jätteroligt :) du blir den första att dokumentera stina life on the wild side..

-- said...

Haha, och så sjukligt typiskt dig att stå och köa för att få billigast möjliga. ;) Snålismallis! Men SJUKT kul att du kommer! Snart ses vi!