Friday 2 October 2009

Äntligen fredag!

Med eller utan timewarp blev det fredag. Tyvärr lyckades jag inte lista ut fusket som skulle göra att jag fick full poäng på tentan heller. Vid salstentor blir jag som en förstoppad, fullproppad mage - jag har en massa saker därinne men de kommer bara inte ut! Jag försöker intala mig själv att jag är nöjd bara jag klarar den men innerst inne sitter den ovräkbara perfektionisten som inte låter sig nöjas med något sånt.
När jag kom hem fick jag iallafall en tialott av Jonas (och vann en tia! jippi!) och i frysen hade han en överraskning...Ben and Jerry's half baked - den ultimata glassblandningen!
Min mage har varit ovanligt elak de senaste dagarna, vilket jag har viss förståelse för då lejonparten av det jag glufsat i mig har varit bröd i någon form och konsistens, så jag vet inte om jag ska be om mer magknip genom att sluka glass. (Hittade för övrigt vad som verkar vara äkta, riktig blodkorv igår på ICA, varför just nu när jag inte kan äta det?! Någon vill retas med mig...)

No comments: