Tuesday 1 September 2009

Livet från den ljusa sidan

Nu börjar nollningen så här kommer nog att eka lite tomt med uppdateringar. Kampen pågår iallafall mot köksinkräktarna och jag börjar komma åt deras lite klurigare gömställen, jag har hälsat på vännen Stina i Göteborg och överlevt och nu är jag blond (ska inte uppfattas som ett resultat av Göteborgsresan). Jag har glömt i princip alla mina svarta sockar i Piteå, vilka utgör en majoritet av mitt totala antal sockar, så jag återvänder så gott jag kan och tackar gener eller något liknande för att jag knappt svettas om fötterna alls.

Lova, angåene bullarna, du får mer än gärna övertyga mig, om vi säger så (hehe! egentligen är det nog så att jag har ätit dina bullar mycket mer sällan än farmors och Carins och kan inte komma ihåg den distinkta smaken, någon gång har jag nog ätit dina när jag trott det var Carins också).

1 comment:

-- said...

Haha "överlevt" skulle jag nog säga, för det var banne mig tveksamt där på lördagsmorgonen. ;) Varannan kotte jag mött sedan helgen har flinat och frågat hur det var med "min kompis". Sjukt kul! Du får komma någon mer gång, och jag får komma någon första gång. Sen måste jag få se bilder på blondmalin. Typ nu.